Tässäpä tuloksia siis:
Kuitenkin tuo valkoinen härpäke esittää rusettia, joka piti neidin välttämättä saada tuohon. Ja koska lankavalikoima on surkea, kaikki saumat vain valkoisella.. Näkyypä virheet selkeämmin.
Pitsiäkin löytyi piristeeksi tuolta laatikosta juuri sopiva pätkä. Pitsi on ostettu noin hiukan vajaa 7vuotta sitten ja sitä on käytetty neidin vauvavaatteiden somisteena..
Toinen trikooputki oli hiukan leveämpi ja trikoo muutenkin paksumpaa. Tähän ei tullut mitäänb hienouksia, ihan vaan tälläinen perushame, jolla voi touhuta missä vaan, vaikka hiekkalaatikolla.
Että näinkin vaativia ompeluita täällä on saatu tehtyä....


Kommentit