Mau jo aiheesta blogasikin. Ihmettelen samoja asioita.

Minun bloginikin sinne on listattu, vaikkei siihen ole lupaani kysytty. LIsäksi sieltä tuli minulle mainostusta. Ovat kai ottaneet blogistani osoitteen. Mieluummin olisin halunnut viestin blogini kommenttiin ja päättää itse, haluanko blogini tuollaiselle listalle vai en.
Olen laittanyt ylläpidolle viestiä asiasta.

Rekisteröidyin sinne, mutta en oikein ymmärtänyt tuota ideaa..
Jos joku jotain tietää, valaiskaa tietämätöntä.

EDIT:
Olen ollut yhteydessä ylläpitoon ja mielestäni saanut asiallisia vastauksia. Minulle on myönnetty, että tekivät tökerösti lisätessään ilman lupaa blogeja listalleen.
Nyt palvelu on tauolla ja voi olla, että se siitä palvelusta. Ovat saaneet erittäin monentasoista palautetta asiasta. Asiallista ja vähemmän asiallista ja neuleblogaajien maine on taas kerran kai hiukan vaakalaudalla..

Olen sitä mieltä, että he eivät toimineet asiallisesti, mutta jokainen palautetta lähettänyt voisi myös itse miettiä, millä tavoin kirjoittaa palautteensa.

Olen itsekin ollut ei niin mukavasti -yllättynyt, että löysin blogini yllättäin tuolta.
Toisaalta on kiva tietysti saada uusia lukijoita ja blogi on julkinen.

Lähinnä kritisoin sitä, että itse en tiennyt mistään mitään ja yllättäin huomaan blogini olevan tuolla. Ja se, että kommentit ovat siellä erillisellä sivulla. Usein ne liittyvät tiettyyn postaukseen tai ovat henkilökohtaisia, niiden erottaminen omasta yhteydestään ei välttämättä ole fiksua.

Mutta katsellaan nyt, mitä tästä tulee ja tuleeko palvelu nettiin vai ei. Hakupalvelu toisaalta voisi olla todella käteväkin!