Kivaa oli kun siskon kanssa värjättiin ja naureskeltiin niille. Tyytyväisiä ollaan ja toisen kerrankin pitää testata.
Tässäpä kaikki värjäämämme langat.

Meillä oli Woolia ja 7 veljestä.
Woolista oli vaaleanpunaista, persikkaa ja sinistä, seitsemästä veljeksestä valkoista, vihreää ja vaaleaa jossa jotain pisteitä.
Toisen kerrankin pitää päästä värjäämään kyllä.


Kommentit